Hmmmmm..

Jag är en manipulativ liten bitch.. Som låtsas att jag vill allas väl även fast jag gör det mesta för min egna fördel.. Hmm, ibland kan jag fundera på hur man kan göra en total förändring av sig själv.. Men jag kommer faktiskt inte på något bra svar..

Jag får oftast igenom de jag vill.. Och vill jag ha något så ser jag till att få det. Verkligen inget positivt eller något att vara stolt över.. Men samtidigt har jag försökt så jävla länge att ändra på mitt beteende utan framgång. Eller njaa, nu ljög jag.. Förut skrämde jag människor, slog dom, hota dom eller dylikt.. Nu tar jag mig in i deras hjärnor på ett sätt som inte ens går att förklara.. Jag själv vet knappt när jag manipulerar någon, men personer runt om kring mig ser det säkert..

Sen nu är jag ju faktiskt i min mest hemska period på året. Den tid då jag mår som sämst och vill må bättre genom att sabba för andra.. Hmm jag är en riktigt jävla elak människa när man väl börjar sätta sig ner och tänka på det. Det är givetvis ingen anledning att vara elak och manipulativ bara för att jag mår dåligt pga att jag och hösten har ett konstant bråk.. Men det är i alla fall en förklaring..

Sen är det ju självklart att jag ser på allt helt annorlunda jämfört med personer runt om mig.. Men ibland känner jag mig verkligen elak. Och ibland kan jag undra om jag faktiskt hjälper andra upp mer än vad jag drar ner dem.. Det är upp till dem att svara på den frågan, för jag kan inte göra det.

Jag vet i alla fall att jag har haft en riktigt jävlig vecka. Allt har bara skitit sig totalt och jag har ingen aning om varför. Jag kan inte hålla humöret uppe, mitt rum ser ut som hej, kom och hjälp mig. Jag har ingen ork till någonting. Mina tankar är kaos, det mesta som snurrar i mitt huvud just nu är vilken ätstörning som skulle vara lindrigast för att gå ner i vikt. Eller om man ska bli träningsnarkoman.. Så jag mår verkligen inte bra. Jag blir förbannad för minsta lilla, sen på en millisekund så går det över till att jag blir helt jävla cp sjukt äckligt ledsen och gråter okontrollerat.. Låter som att jag skulle vara gravid med mina humörsvängningar.. Men lugna mina vänner, det är jag INTE!

Jag är så förbannat jävla kär, men till och med mot den personen som jag verkligen, verkligen tycker om beter jag mig som ett as emot ibland. Och ibland förstår jag verkligen inte hur han orkar med mig.. Han måste ha ett otroligt jävla psyke..

Nej, men jag måste verkligen ändra mig.. Lite i alla fall.. Jag kommer förmodligen alltid att vara en bitch och att vara manipulativ är inte alltid negativt.. Sååååå det finns ju liksom två val för personer runt mig.. Deal with it or leave it! :)

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Du är INTE en elak människa!!



Kram <3

2011-08-13 @ 22:25:38
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0