Ny vecka, med nya möjligheter!

Jo men visst är det så. Nya veckan har nu startat. Jag är inne på min 14 skolvecka, så enligt papprena har jag väl drygt 21 veckor kvar då. Inte för att jag riktigt vet vad jag ska göra här i alla dessa veckor :P Men men.

Idag har det rullat på ganska bra faktiskt. Har träffat de få tjejerna som går här i skolan, har tillbringat mesta tiden med Annika, som jag började samtidigt som. Och har fått prata av mig lite till. Börjar känna mig tjatig och att jag bara nöter på om att det tog slut mellan mig och Lorenzo.. Men jag antar att det liksom ingår i processen av att sörja.

Men nu har jag i alla fall kaklat klart nedre delen av alla väggar så imorgon ska jag börja kämpa med bården. Kan inte säga att jag ser fram emot det eftersom jag, som vanligt, gör det så svårt som möjligt för mig.. Men men, det blir nog bra! :)

Känner att jag måste ladda upp lite bilder här av allt som händer i skolan.. :) Men nu har det faktiskt inte blivit så mycket bilder i och med att min mobil är på lagning eller, ja bedömning eller jag vet faktiskt inte vart den håller hus. Men jag tror att den är på bedömning ifall jag ska få en ny eller inte. Så, därför har det blivit väldigt lite bilder både här och på fb. Nog för att jag delar med mig mer på fb än här. I alla fall i bildväg. :P

Hmm, jag har haft ett sånt fruktansvärt sug av att shoppa idag så det inte är sant. Jag vill ha nya kläder, är så förbannat less på allt jag har och skulle verkligen vilja köpa lite nytt. Men då kommer vi till den stora fråga.. Behöver jag mer kläder? Öööhm, NEJ! Meeen kan man någonsin ha för mycket kläder, skor, väskor etc?
NEJ! Det har min mamma sagt och min mamma ljuger ALDRIG så det så!

Nu är det bestämt att jag åker hem på torsdag också. Har inte riktigt bestämt tid än. Men ska göra det ganska snart. Måste ju fixa med biljetten så att alla inte är slut när jag väl ska beställa en .. :P Hah nog för att det alltid finns sista-minuten men i alla fall.. :)

Nej men hoppas att alla ni fuckers där ute mår bra. För jag är i alla fall på väg upp, än så länge. Man vet ju aldrig med mig, rätt som det är så tar jag en snabb vändning i humöret igen!

Men men

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: DTE

Och jag börjar snart min resa på måndag det vill säga mot Lastbils körkort :D. (Tung lastbil, tungt släp osv) ^^. Grymt ändå att du kommit långt :)



det är bra att få prata om det :), men elr de sägs att man kmr över de fortare då :).

2011-08-22 @ 16:46:54


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0