Shuliluluuh!

Jag måste säga att den här dagen har vart riktigt bra! Mitt humör har vart på topp, förutom imorse innan skolan började. Då var jag lite svajig i mig själv och blev lite irriterad. Meeen, det gick över! :)

Idag började jag kakla mitt andra badrum, kaklade 3 st halva väggar. Man får ju nya uppgifter för varje badrum, så i det här badrummet ska jag göra en bård(stavning). Så jag har bestämt mig för att ha vita blanka 20x20 plattor på hela väggarna utom just där bården ska vara då. Där ska jag ha 10x10 plattor i vitt och svart/mörkgrå. (bården är alltså med plattor på diagonalen) så det ska bli en rand med svart/grått sen en med vitt och sen en till med svart/grått. Tror att det kan bli nice :)

Som ni vet är jag ju besatt av serier.. Har just kollat klart på vapire diaries.. Och då började jag fundera på vad jag skulle titta på här näst.. Sååå, jag tog beslutet att titta om hela true blood.

Ja, jag har egentligen inte så mycket mer att säga. Dagen har i alla fall vart riktigt bra. :)

P&K Michilicious

btw.. Jag slänger in en liten bild här.. Eller det är 2 bilder i en.. Syns inte JÄTTE bra på den.. Men det här var första gången jag har sett att jag har gått ner i vikt. Syntes lite på armarna och så.. Det är 11 veckor mellan bilderna. Den till vänster är den äldsta bilden och den till höger är tagen igår.

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0