vad ska man säga?



Allt är åt helvete.. Jag mår så jävla dåligt. Hela veckan har vart kaos.. Inget som egentligen har vart på topp.. Och nu, till på köpet så har den enda personen som lyckades få mig att hålla mig uppe ovanför vattenytan dumpat mig.

Igår gjorde personen slut.. Personen som jag älskade mer än mig själv. Personen som betydde allt för mig. Jag var och är givetvis så fruktansvärt jävla kär i honom. Han betydde allt. Och den enda förklaringen till varför han gjorde det var att "det blir nog bäst så.." Vadå bäst så ? För vem då? Enligt han själv så mår han dåligt och jag vet att jag mår inte bra. Jag mår så fruktansvärt jävla dåligt!

För första gången sen min tonårsförälskelse i Jonas så är jag kär på riktigt. Och allt fuckar upp sig pga att jag är ett jävla cp äckel som inte kan bete mig.. Jag vet inte om det är pga mig eller inte.. Men varför skulle det inte vara det? Jag menar, alla mina förhållanden har skitit sig pga mig.. Så varför skulle det inte vara så den här gången också.. Dessutom var han den mest normala kille jag träffat efter Jonas..

Och inte nog med att jag ska vara sårad, ha ont och sakna ett hjärta.. Gråta mig till sömns och gråta så fort jag ser något, hör något eller känner lukten av något som påminner om honom. Jag ska även bo på samma ställe som honom och gå i samma skola som honom..

Jag älskar honom så otroligt jävla mycket. Och jag var rädd för den här dagen då han skulle göra slut. Och nu har han gjort det och jag vet inte vart jag ska ta vägen. För första gången på väldigt länge så har jag tappat livslusten helt och impulserna till att skada mig själv är värre än någonsin.

Jag vill inte dö.. Jag vill bara inte leva!

Jag förstår verkligen inte hur man kan säga att man älskar någon för att i nästa sekund krossa en människa helt! Jag FÖRSTÅR inte!

Jag orkar inte..
Jag orkar verkligen inte!

Och nu kommer vi tillbaka till dom 2 oskyldiga orden som inte betyder så mycket när man säger dom en och en.. Men tillsammans kommer dom att hemsöka en.. Tänk om.. Tänk om? Tänk om!

Tänk om jag hade gjort annorlunda, om jag hade vart någon annan.
Tänk om han bara lurade mig..
Tänk om allt bara var en lögn..
Tänk om jag hade ändrat mig, sagt andra saker.. Hur hade det gått då?

Tänk om jag aldrig hade vänt mig om när vi skulle och handla.. Då hade vi aldrig haft vårt bråk = det hade förmodligen inte tagit slut..

Om det verkligen var sant så är det aldrig försent att återvända. Om kärleken en gång var sann så kan den bli det igen.

Lorenzo, jag ÄLSKAR dig och det här är sjukt jobbigt. Jag ber om ursäkt ifall jag betett mig som en idiot och sagt fel saker. Jag vill inte förlora dig..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0