Vart hittar jag det?

Hmm, först och främst skulle jag behöva någon som jag kan utnyttja för att komma över mina känslor eftersom jag har gått med på att vara vän med killen som jag älskar! :P Ja, kalla mig dum, men jag är hellre vän än ingenting alls. Och ja, vi fastnar nog i "friend zone" men som sagt va, hellre de än ingenting alls. :)

Men än en gång har jag blivit bevisad att äkta kärlek inte riktigt existerar. Det kommer alltid finnas lögner och saker som kommer såra och förstöra. Sen att det finns de människor som orkar stå ut med andras brister och älska personen i alla fall.. Aah dom ska väl ha en eloge. :)

Jag tror att äkta kärlek bygger på vänskap. Så jag kanske ska haffa någon av mina vänner, jag har ju några stycken xD Haha

Nej, men det kommer seriöst bli skit jobbigt att vara vän med honom. Men vad gör man inte för någon man älskar? Jo man ställer upp :) Sååå, vänner it is :)

Som jag sa till honom, bara för att något kändes så rätt så betyder det inte att det är de. Och de kanske inte var rätt från hans sida, vilket automatiskt borde få det så hos mig med. Men icke sa nicke.. Mina känslor för honom kommer finnas livet ut. Precis som för han andra som jag var så här kär i.. :) Så 2 killar kommer jag alltid att älska och dom kommer alltid att finnas i mitt hjärta vare sig dom vill eller inte.

Men upp med hakan, rak i ryggen och håll huvudet högt! För ingen mår bättre av att vara ledsen. Så på med ett stort fett leende och påminna sig själv om varför man verkligen är där man är.. Jag kom inte till Skövde för att bli kär. Jag kom hit för att lyckas med något i mitt liv. Och så mycket positiv cred jag får av lärarna så är jag förmodligen på god väg att äntligen lyckas! :)

Sen att jag är dum och blåögd är en annan sak.. xD Haha men men, ingen har väl dött av att sörja den man älskar :) Eller säkert har det hänt. Men det är inte min tur att falla från livet än.. Inte på många år :)


(första bilden någonsin som jag har photoshopat, så den är inte jätte bra)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: DTE

Ibland är inte allt menat att bli, och som du säger vänner är bättre än inget. Sen att jag är som jag är ^^, du försökte lära mig. Jag är den jag är nog om de iaf.



Riktig kärlek existerar på ett sätt visst, de beror bara på vad man är beredd att offra. Ta sig igenom och se igenom den andres svaga sidor. Sen dessutom vänskap är ändå en viss typ av kärlek, De är även starkt att kunna ändå va kompisar. Ingen styrka jag har som sagt :P och troligen aldrig kmr kunna ha.



Haffa elr ej tror de mer handlar om att våga låta de komma tänk så här nu vet du iaf hur bra det kan va och kanske vart du vill komma med ett förhållande :)

2011-08-20 @ 19:27:20


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0