WOOOOOOO!!

Ja idag har jag bråkat lite mer med min bård. Fick upp den på 2 väggar till. Så nu sitter den på 3 väggar och har då 2 kvar typ.. En av dom är väggen där dörren ska sitta. Så aah, blir ju typ 3 men ändå bara 2. Haha xD

Idag tar jag helg för imorgon bär det av mot Stockholm. Och då kommer jag ha helg fram till 4 september. Det är jag värd tycker jag! Ska hem och fixa i ordning i mitt lilla hus, träffa lite vänner eventuellt. Träffa mamma&co, fira Linneas 5 års-dag. Eventuellt tatuera mig. Beror väl på om det finns tid hos Jim. Sen om den blir för dyr så skiter jag nog i det. :) Men vi får se som sagt va.

Så idag är mina planer att packa och duscha. Eventuellt städa mitt rum som hade behövts för ca en vecka sen.. Meeeen jag ska inte vara här och då lider jag ju inte direkt av hur det ser ut :P Haha, plus att det mesta försvinner från golvet när jag packar.. :P

Men men. Nu ska jag chilla ett tag. Kanske börja med att ta av mig arbetskläderna :P Haha

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0