OH NOOOO!!!

Shit, jag har just haft världens träningspass.. Kanske höll på i max en halvtimme.. Men FY INÅT HELVETE!! Hahahah, jag skulle alltså skotta snö.. Så jag kom in dit där min moppe står, var tvungen att veta hur långt den har gått eftersom att jag ska sälja iväg den.. Och jag tänkte.. "Aah, men skotta snö kan inte vara så jobbigt!" IN MY ASS!! Shit, iof var det typ inte snö.. Det var IS! Och det var ca 50 cm högt med IS där.. Så jag tror seriöst att min arm håller på gå av..

Jag hackade i alla fall bort en hel del och sen klev jag upp på ishögen och hackade precis tätt intill dörren och då kunde jag skjuta upp den lite.. Och jag är ju inte dirert en pinne (som alla tjejer ska vara nu förtiden) utan jag har lite hull, som har förökat sig.. :S Men i alla fall, så jag fastnar mellan dörren och väggen och tänker "shit, va fan gör jag nu?" Så jag gjorde något som ingen pinnsmal tjej skulle kunnat göra, jag använder magen och puttar upp dörren.. HAHAHAHAHHAH shit, men det funka.. :) Så jag kom in och tog kort på mätaren på moppen och gick ut.. Nu var det bara ett problem kvar.. Jag skulle stänga dörren också :) Men det gick sen efter ett litet tag :)

Nu sitter jag bara här, funderar på hur jag ska få med alla saker hem, men Marie ska hämta mig i Kapellskär, så det är nog ganska lugnt.. Och nu ska jag bara vänta på att mormor kommer upp och då ska jag börja vika bitar av kaffepåsar.. :) De ni.. Det är inte varje dag man gör de.. xD Hahah

Nej, men ha det bra, själv har jag nästan fullt upp idag :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

:) Använde magen....

Det är BRA!! Du vet, bra kvinna reder sig själv!!!



Puss

2011-02-20 @ 17:31:28


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0