Skrattretande.. Men samtidigt så UUUNDERBART!

Hahah, ja alltså vissa personer här i världen gör det ju värt att leva i alla fall.. Nog för att det ändå är värt att leva med tanke på att livet är ett spel.. Och spelar du inte efter spelets regler så förlorar du och stannar kvar på samma level.. xD

Men vissa personer här i världen är ju bara för roliga.. Så patetiska! :D Hahah till exempel. Min syster trivs inte i kommunen där hon bor och det berättade hon om i sin blogg. Då har någon kommenterat "ah, men flytta där ifrån då. Och som man brukar säga, tänk på barnen i afrika.." Okej, kanske inte ordagrant så.. Men det var i princip det som stod där. Och då kan man ju fundera.. Det stackars barnet i afrika.. Skulle den ungen verkligen må bättre av att flyttas sjuk som den förmodligen är, från värmen till VÄÄÄRSTA vinterlandet.. I VÄÄÄRSTA hålan.. Där det inte finns någon kommunikation med civilisationen över huvudtaget!? Jag tror att den ungen skulle dö i samma sekund som den satte sin fot i den här lilla byn.. Så i det här läget ska man nog inte tänka på de stackars barnen i afrika.. För den har de förmodligen bättre i värmen.. :)

Sen finns det ju personer som aldrig slutar tycka synd om sig själva.. Haha, jo jag vet att jag kan vara en utav dom ibland.. Men ändå.. Det är som att vissa personer aldrig glömmer små saker.. Saker som inte har skadat någon överhuvudtaget! "Nu ska jag straffa dig för att du gjorde något "elakt" mot mig för flera år sen!".. Jahaa! Känns det bra? :)

Hahah, alltså jag förstår inte varför vissa inte förstår vad ordet "förändrats" betyder.. :) Alla förändras.. Vissa lite saktare än de andra.. Men tids nog kommer dom nog också ur sina tonårshjärnor och börjar inse att "AHAA!! Jag kan inte leva rövare och göra vad jag vill! För allt kommer tillbaka till mig själv i slutendan!" TRO MIG!! Jag har lärt mig det den hårda vägen.. Men kanske är det också bra, att få sig en riktig jävla spark i baken för att vakna till liv och inse att livet är så mycket mer än att käfta upp sig mot andra och trottsa in i sista sekund..

Nej, väx upp eller fortsätt roa oss andra som faktiskt inte bryr sig ett skit om eran patetiska livsstil :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Ja barnen i Afrika vill nog inte byta sitt boende men säkert gärna få medicin och mat...



Jag höll på att ramla av stolen av skratt när jag läste kommentaren!!



Kram

2011-02-18 @ 14:14:03


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0