<3

Idag har det vart en ganska tråkig dag.. Har egentligen inte hänt så mycket.. Vi var en sväng till Södertälje och hälsade på hos Dannes kusin. Hon verkade riktigt trevlig. Men annars har det fan inte hänt något. Vi dumpade även av Roine i Södertälje..

Nu sitter jag hemma. Ensam.. Känns jätte konstigt att inte vara med Danne, vi har liksom fastnat riktigt för varandra. Och jag vet inte.. Allt har gått så jäkla snabbt och därför känns det lite halvt skumt att säga de, men jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom. Han är så genomsnäll och underbar så de finns inte. Han är en helt otrolig människa som verkligen kan få mig att ta fram mina bra sidor.. Som de känns just nu så skulle jag inte kunna tänka mig en framtid utan honom.. Han har en riktigt stor plats i mitt hjärta!

Men så i natt ska jag sova ensam, och det kommer som sagt va kännas jätte konstigt.. :/ Men, jag tror att vi behöver vara ifrån varandra lite också..

På onsdag så blir det en liten tjejkväll med Josse, iof så blir det bara hon och jag. Men de ska bli riktigt mysigt. Lite skitsnack om vad som hänt sen sist vi sågs, även om det var förra veckan.. :P Hahaha xD

Nej, nu ska jag nog ta och kolla ett avsnitt eller två av desperate housewives och sen sova. Jag är helt död.. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0