Alltså jag tror att jag hatar rubriker..

Nu sitter jag och Danne hemma hos mammi.. Ska äta middag här, och idag serveras det pizza.. Det blir nog got.. men som vanligt är jag glömsk och glömde påsen med kläder som tvillingarna ska få gå igenom och se om dom vill ha något. Vill dom inte det så slängs allt, men vill dom ha det så kommer det ju till användning. Det är vädigt fräsha kläder och vissa plagg är använda bara 2-3 gånger.. Men men. Haha, slösare som jag är..

idag har jag och Danne hämtat köksbordet, stolarna och tv-bänken.. Fick även en påminnelse om en byrå och en bokhylla som jag har i Olivias och J-P's förråd. Så det är ju nice också:)

Nej, men om jag kanske skulle ta och tvinga Danne och åka hem en sväng i alla fall xD Så jag får hit dom där kläderna.. Eller så tar jag det en annan dag.. shi vad jag är förvirrad idag.. :p


Aja..

PEACE

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0