Hårfärger :)

Idag har jag, frugan och hjärtat vart till Täby Centrum och köpt lite olika saker.. Eller nja inte vi.. Josse gjorde :P Vi fick låna mammas underbara bil dit som Danne blev väldigt förälskad i :P (tack för lånet mammi)
Sen har jag kämpat med josses hår och färgat det.. Först blekte jag det 2 gånger och sen la jag i en VÄÄÄLDIGT röd färg.. Och det blev VÄLDIGT rött :D As nice :)
Men detta medförde ju att jag fick ett enormt sug av att färga mitt hår.. Så nu sitter jag med en avfärgning i mitt hår och sen om jag orkar ska det komma i en kopparfärg.. men får se om jag tar det idag eller imorgon. :)
Det var allt för idag.
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0