Min dröm..

I natt hade jag världens konstigaste dröm..

Min mamma var tillsammans med världens snyggaste kille. Jag har aldrig sett den här killen i mitt liv, men han var så jävla het. Han var 26, blond och hade mörkbruna ögon. Vi var hemma hos mamma och även hans mamma var där. Den här killen hade suttit i fängelse i 9 år.. Hans mamma var på mig om att jag skulle ragga på honom för hon tyckte att det var jobbigt att han var tillsammans med någon som var lika gammal som henne.. Men jag kände att jag inte riktigt kunde göra det.. Men han började ragga på mig och mamma blev as sur.. Vi satt i vardagsrummet och han satt tätt intill mig och lekte med mitt hår. Mamma blev så sur att hon kastade ut både han och mig..

Vi tog en promenad och pratade om massa olika saker. Egentligen inget vettigt alls.. Han ställde sig framför mig och tog tag i min midja och lyfte upp mig i luften och sa "Michelle, jag tror jag gillar dig." Jag blev chockad eftersom det var första gången vi sågs..

Sen vaknade jag..

hur fan kan man drömma om en person som man aldrig ha träffat? Och va fan betyder de? :S Hmm, haha jag hade i alla fall ett leende på läpparna när jag vaknade.. xD

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Hahahahah.. läskigt! Men sånt drömmer man ibland.. alltså att träffa personer man aldrig förut mött.



Men hur som helst. jag kan lugnt säga: Skulle aldrig göra en Helene!!!!!!!! Blä!!! :)

2011-01-21 @ 12:45:13


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0