JUSTE!

Det här skulle ha vart med i förre inlägget egentligen.. Personen då som inte tål mina inlägg men plågar sitt egna trista liv till att läsa sa även något i stil med att jag bara sitter hemma och tittar på tv och städar mitt rum.. HAHAHAHHAHA det är ju uppenbart att det inte är någon som känner mig.. Jag städar aldrig mitt rum.. Det har väl hänt 1 gång den senaste månaden..

Jag gillar inte att städa! :) Nu vet du en sak mer om mig :)

Sen glor jag inte på tv! Jag tittar på datorn :)

Och ja! Mitt liv kanske är tråkigt för att jag sitter hemma.. Du får väl tycka de om du vill! Jag trivs med mitt liv, mest kanske för att jag vet anledningen till varför jag är hemma :)




Ah, jag vet inte hur mycket jag har sagt nu. Är fan för trött för att minnas.. Men jag sökte ju som sagt va in till skolan igen.. Och den här gången fick jag beskedet "om du kommer in får du veta det i april".. JAHA!! Men vad bra då!! Alltså, jag förstår seriöst inte vad dom håller på med där nere.. Skolan i sig säger "vi har intagning varje måndag" och när man får svaret på sin ansökan så säger komvux "intagningsperioden har redan vart!"

Aah, men kul! Jag väntar väl till april, sen söker jag väl till fritidsresors utbildning och börjar jobba utomlands.. Så att alla ni patetiska svenskar utan egna liv slipper ta mitt :)

Hahah shit, vad jag lät självgod där! xD

Nej, men som sagt va var jag vaken 22 timmar i natt.. Och jag fick sova i drygt 5.. Vilket betyder att ni som KÄNNER mig vet hur jag kommer vara idag.. Inte speciellt rolig.. Tyvär.. Fast å andra sidan så kanske jag blir de.. Allt blir ju vad man gör de till..

Det är därför patetiska kommentarer aldrig gör så att jag tar illa vid mig.. Finns liksom ingen mening i de.. Speciellt inte när dom ofast har fel i vad dom säger :)

Nej men så ännu en dag ska jag med mitt tråkiga liv sitta och tycka att mitt liv är så tråkigt, framför min tråkiga dator i mitt tråkiga rum och titta på mina tråkiga serier! Usch vad jag kommer lida.. Man kan ju undra varför jag inte kliver upp och gör något vettigt på dagarna! Varför kan ni ju fundera på så länge..

För nu ska som sagt va jag fortsätta med mitt tråkiga liv ;P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0