Tillbaka i Skövde!

Ja, jag har ju vart lite dålig på att uppdater nu när jag har vart hemma. Men jag har verkligen haft en toppen vecka! Den behövdes! :) Mår mycket bättre, även om jag åkte på en dunder-förkylning, så mår jag riktigt bra! :)

När jag var hemma så hittade jag på allt möjligt. Allt av det jag hade planerat att göra blev ju givetvis inte gjort.. Men jag mår inte speciellt dåligt utav det. För då har jag ju något att pyssla med när jag åker hem nästa gång.

Igår hade jag faktiskt lite ångest, jag ville verkligen inte tillbaka till boendet. Jag tyckte att det var skit jobbigt att åka hit. Men det gick helt okej. Sen att man får reda på nästan med en gång att det har snackats skit om mig när jag var borta är ju en annan sak. :P Haha tydligen är jag en "outsider" som tjallar på allt och alla. Och jag kunde inte släppa att Lorenzo gjorde slut med mig. Och vissa personer här hade bara snackat med mig för att jag var tillsammans med Lorenzo..

Jag tyckte det lät ganska komiskt. :P För det första så har jag inte tjallat om något, finns liksom inget att tjalla på. För det andra så ja, jag har stängt in mig för att jag har vart ledsen pga att Lorenzo gjorde slut. Riktiga känslor försvinner inte direkt på en kvart. Och jag var här i en vecka efter att han hade gjort slut och sen åkte jag hem. Haha men ja, som en kille sa, här får man inte ha några känslor! Sen kommer vi till den roligaste delen av allt!! Jag var här innan Lorenzo började.. Och dom snackade med mig innan han kom.. :P Haha så ja, dom kan nog inte ha så roliga liv och dom ska virra in sig i sin livliga fantasi.. Sen om dom inte vill prata med mig nu.. Ah, fine! Jag kom inte hit för att skaffa vänner, jag kom hit för att säkra min framtid och det tänker jag fortsätta med! Sen att man givetvis stöter på vissa som man kan tänka sig ha kvar i livet som vän det är en annan sak! :)

Men som sagt så var det lite jobbigt att ta sig hit. Men vägen hit gjorde väl de hela lite lättare. Haha jag skrev ut på fb igår "om man ska tro på karma så måste jag ha dödat en ko!" Och jag tror fan de. För i den religion som man tror på karma så är ju kor heliga.. Och jag hade sånt jävla oflyt igår! haha

Det började med att Marie och jag skulle ta oss från Norrtäljes skogar till Sthlm's central. Då är det en jävla massa köer på dom mest konstiga ställena, för att sen bli helt tomt på vägen utan att det har vart någon avfart. Skit skumt! Sen när hon släppte mig vid centralen så pajade axelbandet till min väska, så fick bära den i dom där jävla handtagen som man gör illa handen av.

Sen var tåget försenat. Och när det väl kom så hade jag ställt mig där min vagn skulle stanna, bara de att dom hade vänt på ordningen så jag stod ju HEEELT fel, JIPPI! Trängas bland alla senila pensionärer som skulle ta sig fram! :P Haha!

Jag hade fönsterplats på tåget och det satt en kille brevid min plats, så jag sa "kan jag få komma förbi till min plats" (han var runt 23-25 och såg riktigt bra ut!) han ställde sig upp och jag gick in, men satte mig inte med en gång för jag skulle fixa med något och märkte då inte att han hade satt sig på sin plats igen. Och utan att tänka och kolla vart jag satte mig så satte jag mig ju GIVETVIS i hans knä. Då trodde jag seriöst att jag skulle dö! Jag satt och titta ut genom fönstret i typ en timme och skämdes som fan! Under hela den tiden hade jag haft benen i kors och min fot hade börjat somna.. Så jag skulle bara ta ner höger ben från det vänstra.. Och vad tror ni händer då? JOOO JAG SPARKAR DEN ANDRA KILLEN MITT EMOT!! Alltså haha det var verkligen inte min dag igår. :P Men lite kul var det faktiskt när man tänker på de :P

Men men, nu ska jag ut och röka för att sen ta tag i det som måste göras. :)

Ha det bra :)

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahaha jaså du sätter dig i famnen på okända killar du :)



Ja om dessa lägre stående varelser (läs vissa män/killar) snackar skit så är det ju VERKLIGEN bara ett bevis på att dom är senare utvecklade!!



För mig veterligen påstår ju ALLTID killar att "DE" snackar inte skit.. sånt gör bara tjejer...



Så alltså bor du egentligen med en skock tjejer ;)



Kram

2011-09-06 @ 22:15:00
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0