Vad hände? :O

Oj, nu är det nästan en vecka sen jag blogga och det känns verkligen inte som de! Men i alla fall, det har väl kanske inte hänt så mycket sen sist. Är snart klar med badrummet och i helgen var jag ut och festa efter att först haft en väldigt lugn fredag.
Haha var då ut på krogen med Malin och Veronica och det var VÄÄÄLDIGT rogivande. Haha först 3 slemmon som skulle börja prata, endast Veronica som orkade vara social med dem, jag var väldigt intresserad av vad Malin höll på med på sin mobil. Sen den otroligt snygga bartendern, som var upptagen.. Haha fast då var det ju iof jag och Veronica som ragga :P Sen använde jag en kille från skolan som pojkvän några gånger, sen att jag inte tror att han fatta de är en annan sak.. :P
I slutet av kvällen, då det var dags att gå hem.. Så stod jag (av någon anledning utan Malin och Veronica) vid baren. Garva som fan åt allt och inget.. Och då stod det en kille vid mig, som jag trodde att Malin kände. Men Malin trodde att han kände Melkoum.. Det var alltså ingen som kände den snubben som vi hade stått och pratat med.. Men i alla fall, han tar mig runt midjan och säger något som låter som "ha det så bra ikväll." Jag svara "desamma", jag behöver ju liksom inte vara otrevlig bara för att jag inte känner honom ;P Haha men då säger han "hörde du vad jag sa?" jag hinner snabbt tänka OH CRAP!! Och säger "nej". Då säger han "Jag kan ta hand om dig ikväll". Hahah jag BRAST UT I AS GARV! Alltså jag kunde inte sluta garva, sen klappar jag honom på axeln och svarar "hahaha dröm vidare dude, jag har aldrig tagit hem någon från krogen och jag lär INTE göra ett undantag för någon som ser ut som dig" garvar vidare och går en bit ifrån honom. Hahaha bartendern (den snygga) hade lite svårt för att hålla sig för skratt när jag började skratta åt den här killen. Men när jag sen sa det där då brast det för han också. Hahah han hade då hört allting xD
Jaa, sen gick vi iväg och jag skulle ta en taxi hem, hur jag nu kom på den idén med tanke på att jag aldrig åker taxi ensam. För Malin och Veronica skulle hem till Malin. Men i alla fall, de stod och väntade med mig tills min taxi kom. Och när jag sätter mig i bilen så sitter där VÄÄÄRLDENS snyggaste snubbe. Shit OH MY GOD säger jag bara! :P Haha men vi satt och snacka som fan och han var riktigt trevlig. :) Och på något jävla vänster hade jag fått reda på vad hans namn var, för jag hade skrivit ett meddelande till honom på fb. :P Som tur va så var det inget pinsamt. Men ändå :P Haha
Aah, nej så min helg har i alla fall vart riktigt skoj. Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter och den här veckan så SKA mitt badrum bli klart! :)
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0