En väldigt lugn dag..

Idag har det bara vart allmänt chill. Jag lämnade in min uppgift "projekt och företagande" idag. Och mitt lilla badrum på 13 kvm som jag gjorde skulle ha blivit att kosta drygt 33.000 kr.. Och då tyckte min lärare att jag hade vart snäll i priserna.. Sen när jag insåg att jag inte hade tagit betalt för flytspackel och värmegolv så insåg jag också att jag hade vart lite för snäll. Men men. Det känns ju hyffsat roligt att man lägger ner så pass mycket jobb och kunde ha tjänat så mycket pengar på ett enda rum om det faktiskt var på riktigt.. Eller ja, inte tjänat så mycket eftersom det var en viss material kostnad också. :)

Men men, nu väntar jag bara på att mamma ska säga till att jag kan göra deras badrum. Jag tror att det blir lite roligare eftersom det faktiskt blir på riktigt. Här är det ju liksom, "oj, den där fogen blev lite sne, men det gör inget för det kommer ändå vara någon som river 10 minuter efter att jag är klar." Men jag har ju i alla fall alltid vart medveten om mina misstag och kunnat ändra dom ifall jag ville. Men jag kände att i de där lilla skitbåset så spela det inte så stor roll. Huvudsaken är att jag i alla fall fick typ toppbetyg.. På allt förutom mina silikonfogar, vilket är förståeligt, för dom MÅSTE jag verkligen träna mer på!

Idag fick jag även reda på att mina syrrors fototapet, som dom fick utav min kille i (tidig) julklapp äntligen har kommit upp på väggen. Så det var ju roligt för dem :) 
 
Annars idag så har jag bara tagit det lugnt med grabbarna på boendet. Spelat lite spel och lagat middag med Lorenzo, Johan och Julian.. Nerverna har även börjar sätta sina spår i min kropp, på riktigt nu, för nu är det inte lång tid kvar innan jag får nycklarna till min lägenhet. SPÄNNANDE!!

Aja, hoppas att ni alla har haft en lika bra dag som jag har haft :)

P&K Michilicious

Här är bilden på en av mina söta småsyrror och fototapeten :)

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0