Vissa är ju bara för mycket!

Jag skriver ett inlägg där allt är sanning och den personen skiter ner sig och anmäler min blogg till abuse. Det måste vara fruktansvärt hemskt att vara så förbannat rädd för att vissa saker ska komma ut att man till och med anmäler andra för något som man själv sitter och gör dagligen! I det här inlägget så kommer jag inte nämna några namn, för på så sätt har jag inte brutit några regler!

Så fruktansvärt patetiskt!!

Och mamma, svar på din kommentar. Jag ger dig alla detaljer när jag kommer hem! <3

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0