Födelsedag..

Hmm, ja nu var den här.. Och jag kan lätt säga att det är nog fan den lugnaste födelsedagen jag någonsin haft.. För det första har det inte vart minsta lilla bråk.. ÄN, klockan är ju inte så mycket, så det kanske hinner bli tjaffs, men hoppas inte direkt på det för i så fall är det nog första gången NÅGONSIN som det inte är bråk/tjaffs på min födelsedag. För det andra så har jag typ, lite, minimalt med feber.. Känns det i alla fall som.. Men jaa, vem vet.. En sak är i alla fall säker och det är att jag vill hitta på något. Egentligen inget speciellt, jag vill bara göra något annat än att ligga inne under täcket även om det är förbannat skönt att göra det när man har lite små ångest. Men risken för att det blir värre är ganska stor. 
 
Hmm, ja, i övrigt så är väl allt bra. 
 
Hoppas ni andra får en trevlig dag!
 
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0