Framåt!

Ibland lyckas hjärnan fungera fast ingenting annat gör det :P Vi var på bvc nu i veckan där jag fick order om att sluta amma eftersom jag mår så dåligt och inte äter själv. Träffade även en läkare på psyk som skrev ut antidepressiva och fixade en samtalskontakt. Ibland är det bra att jag har talets gåva! Så nu har jag börjat medicinera igen efter ett ex antal år utan. Det känns faktiskt bra och jag hoppas på att jag ska börja fungera normalt snart igen!

Prinsessan växer och mår bra. Hon börjar bli en liten knubbis <3 Hon har även börjat få längre vakenperioder och ligger då och kikar och söker med blicken. Älskade unge! Nu har hon även nästan vuxit ur storlek 50, som hon drunknade i när hon var nyfödd. Tiden går snabbt! <3
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0