Tidningskungen!

Som sagt så var det ju bloggmiddag i helgen i Sthlm. Helt underbart! Vi fick väldigt många olika produkter från en hel del olika företag, så jag kommer sakta med säkert ta lite i taget. Men en liten bebis hinner man inte med så mycket på dagarna som man hoppas att man ska hinna med! 
 
En av dessa fina gåvor vi fick var ett presentkort från Tidningskungen.se helt otroligt! Var in där och tittade på vilken tidning jag skulle vilja ha en liten prenumeration på. och alltså, ja.. Det var ju inte helt lätt att välja. De har nog det största utbudet av alla sidor ifall man vill ha en prenumeration. Det är helt fantastiskt! 
 
Men nu sitter jag här med beslutsångest. Ska jag bli "tant" och välja Allers, eller ungdom och välja Solo. Älskar båda tidningarna. I Allers finns det alltid så mycket underbara recept, bra noveller och ibland lägger de även in olika brott som skett. Jätte intressant. Men samtidigt så är Solo mer tips i vardagen och rolig läsning eller vad man ska säga. Ja, ett riktigt svårt val är det faktiskt! 
 
Men, jag tipsar verkligen er alla om tidningskungen! Klart bäst med hästlängder ifall man vill välja en prenumeration, riktigt fina erbjudanden. Enda problemet är att man kanske eventuellt får beslutsångest. Men varför inte då ta två? Tidningar kan man väl inte få för mycket av? :D 
 
Nu ska jag lägga min bebis för att sova middag och sen ska jag fortsätta kolla på deras hemsida! :) 
 
Tack så länge <3
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0