6 månader har gått alldeles för snabbt!

igår blev prinsessan 6 månader.. Det känns verkligen som igår hon föddes. jag hänger inte med alls! hon kan redan ställa sig upp själv, hon sitter jätte stadigt själv och hon har verkligen fått en egen personlighet. envis som sin mor också :P just nu är hon inne i en period då hon inte ska sova. säger man sova blir hon galen :P så nu mer får vi säga att vi ska mysa. då somnar hon snabbt :P älskade lilla unge! <3



ska bli så roligt att ha två små. blir så mycket värme och kärlek! längtar verkligen. men sen behöver inte gabbi växa mer :P hon får gärna vara liten föralltid :D

nu ska jag mysa med min bebis och hoppas på att hon somnar. puss på er alla fina! :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0