...

Den här helgen har gjort mig riktigt jävla sliten.. I fredags var jag ut med min bitch Malin.. Vi förkrökade hemma hos mig, i smyg .. Sen drog vi till 3 kr och fortsatte festa där.. Redan där var jag AS packad.. Sen vid kl 2 när det stängde så skulle jag på efterfest, Malin drog för sig och jag för mig.. På den festen stannade jag till klockan 6 typ.. Halv sju sov jag rätt hårt.. Vaknade vid 1 tiden på lördagen och var fortfarande as packad.. Not nice..

Lördagen var jävligt seg.. Jag och Maddis gick hem till mig, jag lagade mat till oss och var HELT död.. Sen så drog vi hem till Maddis igen gjorde oss i ordning och drog ut på krogen igen.. Sen blev det efterfest och vid 5 tiden gick vi och la oss.. Sov till klockan 2 idag.. Jag drog hem och Maddis gick till sin pappa.. Sen har vi suttit hemma hos mig och degat hela dagen..

Imorgon ska jag till stan med Maddis, måste fixa mina piercingar.. Ska klippa stavarna lite.. Men vet inte om det går så bra eftersom jag har sett ut som en hamster hela helgen pga att dom har vart så jävla svullna.. Men nu har det lagt sig och gått in i fas 2! KUUUUL!! Nej, nu varar dom som fan, skit äckligt..

Allt det här med skolan börjar också kännas fuckat.. Först var jag hemma för att jag mådde dåligt och verkligen behövde det.. Nu är jag hemma för att jag känner mig dålig för att jag inte vart där på evigheter.. Jag orkar inte.. jag gör verkligen inte det.. Va FAAN ska jag göra med mitt liv egentligen?

Aah.. Det var väl allt för den här gången.. :/
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0