Vad ska man säga?

Jag vet inte riktigt var man ska börja.. Jag har haft en skit mysig helg. Och ändå mår man dåligt.. Det är HELT otroligt hur bra en människa kan spela att man mår bra.. Jag mår verkligen bajs.. Är sjukskriven nu fram till nyår, visst det är en stressfaktor som har försvunnit.. Men det är fortfarande sjukt jobbigt..

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen.. Hur jag ska bete mig, om jag ska visa känslor eller inte.. Om jag ska bry mig eller inte..

Livet är hårt.. Livet är inte glitter och glamour.. Livet är PEST, PINA och HÅRT ARBETE!!

Jag har kämpat så fruktansvärt i mitt liv.. Kämpat för att få ett liv som är värt att leva.. Dom på psykiatrin börjar tro att jag är Bipolär = att jag har mano depresivitet.. Rätt kul.. Visst skulle det vara skönt att veta vad som är fel och att man kan göra något åt saken..

Nej, vill bara bort nu!
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Mamma

:) Ja du har alltid varit en "haj"fena på att dölja... sen har det gått i 180 knyck och "voila" så har djupdykningen varit ett faktum.... men nu har du bra hjälp och det ska bli bra! :)

Älskar dig <3

2009-11-30 @ 13:34:50


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0