Intressant..

Igår var en väldigt intressant, jobbig och rolig dag.. :)

Jobb först, det var som vanligt men slutade tidigt och det var nice :)

Personalfest, knytis.. Skit kul!! Massa mat och alla trevliga från jobbet.. :)

Natten var jag hos Sebbe och höll koll på hans dotter.. Lite sömn tack vare en kattjävel som jag skulle kunnat knäcka nacken på eller råkat tappa från balkongen med nöje!! Fy faan säger jag bara..

Idag är det knytis hemma, Jag, Marie, Johan, Olivia, JP, Elma, Vendel, Manne och Millie.. Trevligt trevligt..

Jag har gjort en Ålandspannkaka och det är väl den jag ser mest fram emot.. :D

Ikväll kanske det blir krogen.. Hmm är den öppen tro? Egentligen skulle jag inte palla, men går jag ut är det för Malins skull.. Den bitchen.. XD Hahaha Sorry Malin, Du är gullig.. Men du är min bitch :)

Ja, det var väl lite allmänt..

Onsdag eller torsdag åker jag till Åland, ska ringa mormor och kolla läget om det funkar.. Och det ska bli jätte skönt att komma bort ett tag.. Sen där på lördagen ska jag hem till "flickvännen" Becca och mysa!! Då blir det vildmarksbad och massa kul!

Ja, det var väl allt för nu..

Puss och kram :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0