Jag har världens sämsta morgonhumör!

Jag seriöst hatar mitt morgonhumör.. Jag förstår inte hur det är möjligt att bli så sur för att någon annan väcker en.. HELT SJUKT! Och inte nog med att Danne får genomlida det ganska ofta.. Jag får ju också göra det.. Jag vill inte vara sur på morgonen, då vill jag bara vara glad och gosig.. Men jag är seriöst som ett riktigt argt bi..

Och inte nog med att jag ska bli arg, sen när jag vart lite tjurig så kan jag inte somna om med en gång.. För då ligger jag och tänker, varför gjorde han så? Eller, varför gör han inte som jag bad honom? Så då ligger jag, dum som jag är, och triggar igång mig själv ännu mer! IDIOT!

Jag tycker faktiskt synd om Danne på mornarna.. Men det var som jag sa till honom, hälften av gångerna hinner jag inte ens reagera på att jag är vaken innan jag slänger ur mig en elak kommentar.. Det är liksom som att jag skulle prata i sömnen fast jag ändå är medveten..

Idag var det något i stil med "vad är det här? Dagen då man ska föra så mycket oväsen som möjligt?" Det prassla, det klinka, dörren öppnades och bara det låter som jag vet inte vad.. Sen gnissla dörren.. Sen öppnas den igen.. Och stängs igen = mer gnissel.. Sen prassel prassel prassel.. Klooonk! Sen en dragkedja som drogs igen.. Sen en som öppnades och sen en som stängdes igen.. Och sen där någonstans kom min kommentar.. Då gick han ut och stängde dörren..

Så, förlåt hjärtat för mitt jätte dåliga morgonhumör!! Men jag vet seriöst inte vad jag ska göra åt det :S

Hahahhaa om Danne inte redan tror att jag är dum i huvudet eller liknande så lär han väl förmodligen göra det snart :P För igår var mitt humör tiptop.. Jag var glad och gosig så där som jag vill vara ALLA mornar.. Och idag är jag en liten bitch igen.. Hmm inte okej :P

Nej nu ska jag ta och kolla ett avsnitt av desperate housewives och sen försöka somna om!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0