Jävla skit!!

Usch vad jag hatar när det inte blir som jag vill.. Speciellt i sånna här tillfällen.. USCH! Nu är jag verkligen deprimerad.. :/

Jag kom inte in i skolan.. Får väl försöka igen till nästa intagning bara.. Men så jävla surt! Vad ska jag hitta på nu då? Jag har ju länge sagt att det är dags för mig att hitta på något storartat igen.. Men jag vet inte vad det ska bli den här gången..

Men i alla fall, blir inget Skövde i början av 2011 i alla fall.. Kanske till maj om jag har turen att få komma in då. Men jag tänker inte hoppas på något..

Fy fan, det känns verkligen så jävla surt.. :( Aja, inte mycket att göra åt saken.. Får väl som sagt va hitta på något annat.. Även fast jag inte vill hitta på något annat..

Vi får väl bara ta och hoppas på BB nu då ;P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Synd att du inte kom in men som sagt var, det går fler tåg!! Ge inte upp!!

Puss och kram mitt hjärta

2010-12-16 @ 16:11:53


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0