Lets the war begin!

Okej, det är några som mailat mig och frågat vad som egentligen pågår.. Nu ska ni få historian..
Min så kallade vän var tillsammans med en kille som jag har haft ett intresse för.. Men har skitit i det förut.. Förra gången dom gjorde slut så var Danne på om att vi skulle träffas, då sa jag nej.. Även fast jag ville.. Den här gången när det tog slut så hörde han av sig till mig dagen efter att dom hade gjort slut, för han ville träffa mig. Så vi träffades dagen efter det. Alltså två dagar efter att dom hade gjort slut. Då kollade vi bara på film gjorde inget speciellt.. Men gången efter det så blev det mycket pussar och kramar.. Sen skickade jag "hem" honom.. Veckan efter det bodde han här så gott som hela veckan.. Han sov någon annanstans 1 gång.

Nu är vi ju inte så poppis hos hans ex.. Min föredetta vän.. Och jag har tydligen gått och blivit en sänghora.. Hmm.. Undrar om det har med sängar att göra, eller att hon är jäääävligt sur och avundsjuk för att han faktiskt är min nu.. För att han inte vill ha henne, att han valt mig..

Vi har alltid undrat vem som skulle dö om vi två hamnade i fight.. Kanske är det dags att ta reda på det nu.. Eller nej, juste du vågar inte Cristin.. För du vågar inte ta upp saker med mig!!!

Men nu ska du ha jävligt klart för dig.. Är du elak mot mig, ja då är jag elak tillbaka.. Vi kör med samma regler.. Men om kampen handlar om att fånga Dannes intresse så har du redan gjort bort dig!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Anonym

GILLA!!! :D:D:D

HAHAHA Cristin är ett äckligt luder! Skönt att någonannan än jag tycker de! Ses ikväll!

/Du vet vem! ;) <3

2010-12-07 @ 15:04:30
Postat av: Jossan

Jag tyckte du skrev i ett tidigare inlägg att du var trött på all drama,men inte för jag känner dig och klarar mig ändå,men som jag ser det så är det du som just nu skapar dramat här,när du nu har danne så är det väl bara att skita i cristin eller? Om nu problemet ligger där, var glad för att du har danne istället och skit i det andra om det nu ska störa så mycket och fokusera. Det var vad jag hade och säga. Hejs!

2010-12-07 @ 16:19:39
URL: http://josssahtela.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0