Mmmmmmh! :)

Just nu ligger jag i sängen med mina favorit män ;P Dom har just gett mig en fruktansvärt onyttig och underbart god frukost på sängen.. Kan man göra annat än att älska Ben&Jerry. Haha åt inte så mycket faktiskt, tyckte det blev lite för sött och slibbigt, så ska nog ta och göra mig en macka i stället :) Mmh och te :D

Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud, jag vill spara ut till långt hår, Det är långt nu jämför med vad det var i somras.. Men jag ska ha längre.. Hmm, men har kollat på massa kort från förra hösten/vintern.. Då jag hade ganska kort hår.. Den frisyren jag hade då var så jäävla snygg.. Men Danne låter mig inte klippa mig kort.. Han vill att jag ska ha samma längd på håret som jag hade när jag var 13-14.. Så det är väl bara bita ihop och spara.. För jag vet hur jag fungerar.. När jag har fått så långt hår så kommer jag hade det så i kanske en månad.. Sen sakta med säkert kommer det bli kortare och kortare heeela tiden :P

Sen har jag funderat över den senaste veckan.. Alltså seriöst, vart tar dagarna vägen? Dom säger att tiden går snabbt när man har roligt.. Men jag har inte roligt.. Jag försöker inte ens ha roligt.. Hmm, så tiden kanske går snabbt när man heter Michelle och har det förbannat tråkigt :P

Sen det här med skolan.. Alltså det är mindre än en månad kvar till mitt startdatum jag har satt.. Jag vet fortfarande inte om jag kommer in eller inte.. Så det känns faktiskt inte så lovande.. :/ Men jag vill jag vill jag vill!! :D

Skulle faktiskt vara ganska underbart att flytta 40 mil.. I veckorna blir det liksom skolan.. Sen kanske supa med min polare som är yrkesmillitär där nere.. Saknar dig bruden, även fast vi träffades sist i lördags :P Sen till helgerna blir det ju till att åka till Sthlm.. Om man orkar.. Kanske inte alla helger.. Beror väl på situationen och så..

Nej, nu är det fan dags att göra lite frukost och sen se på Desperate Housewives :)

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0