Orkar inte med allt drama..

Jag är så trött på människor som tar illa vid sig av små saker som egentligen inte är en stor grej! Vad fan är grejen liksom .. Uuusch! Så överdrivet mycket drama hela tiden.. Som jag skrivit i ett av mina tidigare inlägg.. Jag är 20, jag är ung.. Jag vill leva mitt liv.. Utan drama..

Om någon har fått en fel uppfattning i mitt tidigare inlägg så ber jag om ursäkt.. Det var verkligen inte meningen att dra upp din pojkväns namn.. Och jag vet att han har flickvän! Men om det nu är du som läser min blogg, så vet väl du förmodligen att jag är kär. I hans bror..

Idag ska jag en sväng till Täby centrum med Josse, hon behöver komma iväg lite efter nattens problem.. Sen bär det väl av mot södertälje..

Har inte så mycket att skriva idag, min hjärna är urfunktion och jag är trött och less på allt drama.. Och jag vill egentligen bara krypa ner i sängen (som jag redan sitter i) under täcket och gömma mig tills det blir vår! Eller tills det är värt att vakna igen.. Inte vet jag.. Orkar bara inte..

Jag har sån fruktansvärd ångest så jag vet fan inte vad jag ska göra av den.. :/ Kanske ska jag ta fram min konstnärs sida.. Måla, eller något.. Jag vet inte.. Något måste jag i alla fall göra, för jag kan inte gräva ner mig i min ångest.. Eftersom jag klarat hela hösten utan ångest så vill jag inte att den kommer nu.. För kommer den nu kommer jag förmodligen inte kliva upp ur sängen på en månad.. Kanske är det dags att åka hem till mamma och leka med mina systrar.. Eller kanske ut och bygga en snöiglo.. Eller fortsätta med min bok som aldrig vill bli klar..

Men jag kan ju alltid börja med att klä på mig och dra mig iväg till Täby centrum..

Hmm, aah så får det bli!

Snälla, inget mer drama.. Orkar inte.. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Strunta i alla drama queens :) Var dig själv och var kär i den du vill!!

Kärleken frågar INTE om lov.. den kommer när man minst anar det och man kan heller inte rå för att den "knackar" på!!



Lev ditt liv och skit i vad andra tycker och tänker.... vad jag vet så ÄGER MAN INTE NÅGON!!!

Ni är två om den här kärleken och stå på er!



Kram mamma

2010-12-03 @ 22:17:04
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Håller med mamma :)

2010-12-04 @ 20:14:13
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0