planer och lite annat

Idag är det måndag och idag händer de lite grejer. Jag och Danne ska till Uppsala till BilTema för att köpa lite delar till hans bil, jag måste till ur&penn för att få bort 1 eller 2 länkar i min nya klockan som var lite förstor. Vi ska låna Maries bil till Uppsala med tanke på att Dannes bil strular lite.. Sen när vi kommer hem vet jag faktiskt inte om han ska börja pyssla med bilen eller inte.. Sen händer väl inte så mycket egentligen. Chilla fett eller sova en stund med tanke på att det inte blev så mycket sömn i natt.. :/

Sen ikväll ska jag, Josse och Danne till Heron City för att gå på bio. Vi ska se Saw 3D :) Jag och Danne har nu plöjt av de 6 första filmerna, så nu måste vi ju se den i 3D också :) Jag har iof sett de första 6 filmerna hur många gånger som helst. Men Danne som är lite känslig av sig för skräckfilmer hade inte sett dom. Han blev ju inte rädd, lite äcklad nu och då .. Men vi är helt eniga om att 2an är bäst.. Än så länge. :)

Hmm, ja det skulle väl vara dagens planer..

Annars händer inte så mycket i veckan.. Blir till att ta det lugnt fram till nyår då vi, eller aah, i alla fall jag. Ska plocka fram mina finska gener på riktigt och supa arslet av mig :) Hahaha nej okej, det ska jag inte.. Kommer vara massa folk jag inte känner, så förmodligen kommer jag inte ta fram min riktiga supartalang ;P Ska nog hålla mig till vin för den delen också.. :)

Vi ska vara ute i skogen på nyår. Där Danne bor.. Eller aah, man skulle nästan kunna tro att han bor här med tanke på att vi typ sitter ihop nu för tiden.. Och är vi ute hos Danne och han ska på ja, till exempel jobb.. Då kommer inte jag därifrån.. Därav är vi väldigt mycket hos mig :)

Jag gillar min Danne otroligt mycket!! Och igår fick jag VÄRLDENS snyggaste tröja av honom.. Men märket ZOO YORK! :D As nice :D Köpte även en tröja för pengarna jag fick i julklapp.. En WARP tröja som är ASNICE!!

Så nu har jag två nya underbara hoodisar och en underbar man. Och en underbar vän/fru som var med i Täbban igår.. Iof var det på grund av henne vi var där och trängdes.. Hahahah men ändå.. :P

Ja, nej.. Det skulle väl vara allt för den här gången..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0