Tråkiga, tråkiga Söndag..

Uscha, idag är det söndag, riktigt tråkig dag egentligen.. En ångestdag. En dag då det inte händer så mycket och tankarna flödar.. Men inte idag.. Det ska vi ta tag i ! :) Så idag bär det av till Täby centrum med hjärtat och frugan .. :P Josse hade fått pengar i julklapp så hon skulle spendera :P 

Själv fick jag allt mellan himmel och jord. Jag fick lite pengar, kläder, sängkläder, smink, örhängen och lite annat.. Och så fick jag min älskade, älskade parfym som jag suktat efter så länge nu, men inte riktigt haft råd med.. :P

D&G 3  L'IMPÉRATRICE.. Den är helt underbar och jag är lycklig. Hahaha :P Danne fick också en julklapp av mina föräldrar.. Han fick en Björn Borg parfym :)

Hmm men idag i Täby ska jag hålla ögonen öppna och titta efter en nyårsklänning.. Hittar jag ingen så blir det nog någon klänning jag har hemma eller vita jeans och en topp till :)

Ja, men det var väl allt för tillfället.. :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0