Alla hjärtans dag!!??

Alla hjärtans dag var nog ett jävligt dumt påhitt.. Antar att det är en dag då flest egentligen blir sårade.. Och vadå "spriid kääärlek i kriing er!!"

Jävla hippies!!!

Det är en dag.. Precis som alla andra!! Bara att man ska ge fåniga presenter till varandra.. Jag tycker att den här jävla världens människor börjar bli så jävla bortskämda med presenter!! Va fan! Vad hände med att det bara var födelsedag och julafton typ?? Nej men vi kanske ska få presenter på nationaldagen?? Varför inte liksom, DET ÄR VÄL NÅGOT ATT FIRA???

Eller varför inte kristihimmelsfärd.. Jag skulle nog kunna tänka mig en storslant och en fet jävla tårta tills dess!!

Nej vet ni vad.. Jag är så jävla less på alla smågåvor som kommer nu och då... Spar era pengar och ge något jävligt flott i födelsedagspresent i stället..

Jävla skit dag!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0