Fullt ös medvetslös..

Ja, nu har jag då börjat min nya praktik, är på en skola som ligger i Täby.. Special inriktad på Asperger Syndrom, ADHD och Autism..

Jag är på forskolesidan med tre underbara barn.. Men hejhå vilken fart det är i dom.. Och argsinta är dom också.. Men det är riktigt kul :)

Känns som att mitt liv börjar få en vändning igen.. Det känns jätte skönt .. :D

Torsdag den 25/1 åker jag, Sebbe, Alex och Lenny till Vemdalen.. Ska bli typ AS NICE!!
Tror inte mina knän pallar så mycket skidåkning, så jag tror att jag bara ska åka en dag.. Men det blir kul i alla fall.. Att komma bort med lite vänner.. :D


Allt för mig just nu..

Puss :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0