Ingen förstår..



 

Känner du någonsin att du bryter ihop?
Känner du någonsin att du är på fel plats,
på något ställe där du bara inte hör hemma
och att ingen förstår dig?


Har du någonsin velat rymma iväg?
Har du någonsin låst in dig i ditt rum,
med radion på så hög volym att ingen hör att du skriker.


Nej, du vet inte hur det känns,
när allting bara känns fel.
Du vet inte hur det är att vara jag!


Att må skit, att vara vilsen,
att bli lämnad ute, att bli sparkad på när du redan är nere!
Att känna att du bara blir utnyttjad,  att vara på gränsen till att bryta ihop.
Och att ingen finns där för att rädda dig!


Nej, du vet inte hur det är..


Välkommen till mitt liv!!

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!



Kika gärna in på min blogg som är Sveriges tredje största hästblogg.

Jag har en tävling på bloggen där du kan vinna en ridhjälm. Men skynda dig! Tävlingen avslutas imorgon.

2010-01-17 @ 15:35:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Ewa

:) Kunde inte låta bli att "skratta" åt kommentaren här ovanför :)

Se så Michelle, gå genast in på bloggen som är Sveriges 3:dje största hästblogg och vinn en hjälm!



Skämt å sido, du skriver så fint! Du borde lägga din "skrivarådra" på glöd igen och satsa dina kort på författarlinjen <3

Jag tror att (var det Anna som gick den??) hon trivdes där iaf... om det nu var hon som gick där.. ja du vet vem jag menar iaf.



Kram till dig, och du, vinn en hjälm nu!! Puss

2010-01-17 @ 17:08:09
Postat av: ENSAM

hunny bunny

min lilla musse...

jag vet hur det känns och jag v hur viktigt det är

att du mår bra... önsakr bar aat vi kunde ses oftare, att få bara sitta o snacka igenom så mkt vi missat av varandra :( jag saknar dig, jag saknar OSS :'( glöm ALDRIG att jag ÄLSKAR dig <3



ENSAM <3 MUSSE

2010-02-09 @ 19:13:20


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0