Oj oj oj!

Ja, jag är då tydligen patetisk, jag har inga vänner för att dom inte orkar med mig, jag är 19 år och klarar inte av att bo ensam, det är alltid drama runt om kring mig.. Jag tror att jag vet allt, men kan ingenting.. Det är några av dom få orden en viss person sa till mig idag..

Den här personen har inte haft någon isikt i mitt liv dom 5 senaste åren och har utgått från min blogg.. Det personen inte tänker på är att dom flesta har en roll på nätet, och jag kanske har byggt upp den rollen om "stackars lilla mig, jag har alltid rätt men ingen bryr sig om det.." Så idag ska jag gå igenom lite om allt vad personen sa åt och om mig.. :)

Patetisk för att jag tror att jag kan allt: Ja, det kanske är patetiskt för att jag är allmänbildad och kan mycket.. Jag säger inte att jag kan allt för det kan jag verkligen inte.. Men som sagt va, jag har byggt upp min roll och min roll är den att jag kan mycket.. Som jag kommer fortsätta spela på.. Och i vissa fall har jag faktiskt rätt och eftersom hon inte vart med i mitt liv och inte vetat hur den senaste tiden EGENTLIGEN varit, kan hon inte uttrycka sig här..

Mina vänner orkar inte med mig: Nej, det kanske dom inte gör.. Men frågan är.. Vet du vilka mina vänner är? Jag har kvar väldigt få av dom vänner du känner till för att jag växt ifrån dom och inte velat ha kvar dom i mitt liv för att dom inte förtjänar det..

19 år och bor i fosterfamilj: Ja, det stämmer till viss del.. Jag bor i en familj, där jag känner mig som en del av familjen och älskar att bo här.. För jag skulle inte klara att bo helt ensam än.. För det första så är det bara vi som kallar det för fosterfamilj då det i kontraktet står att jag är här som en inneboeende och så vitt jag vet är det rätt många 19 åringar som bor inneboeende hos personer då dom inte riktigt har råd att ha en lägenhet helt själva.. Sen att jag känner mig som en del i familjen gör att jag har valt att kalla det här för MIN fosterfamilj..

Så.. Som ni kanske förstår har jag byggt upp en roll på nätet.. Och du/ni har ingen rätt att komma och säga något om mitt liv, om ni inte umgås med mig eller känner mig..

För du som sa alla dessa vackra ord.. Du känner mig utifrån min internetpersonlighet, inte utifrån hur verkligheten ser ut..

Kanske är det avundsjuka på grund av ditt eget misslyckande?? Vad vet jag?

Jag tänker inte klanka ner på dig, för det första så sjunker jag inte till en kackerlackas nivå.. Och för det andra, jag argumenterar aldrig med idioter, dom får mig ner till deras nivå och vinner på erfarenhet..

Puss och kram alla! <3
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0