Allt och lite till!

I lördags hade jag en sån jävla underbarkväll. Först var jag hemma hos mamma och hjälpte till med allt och inget. :P Fick massa alkohol och lite andra nödvändiga saker. Senare kom Malin hem till mig och vi förkrökade lite, sen drog vi ut på krogen. Och jag hade en så jävla bra fylla, var glad och positiv till allt. Verkligen helt underbart! Sen att han snygga var där skadade ju inte. MUMMA!!! Det var en idiot kille som började tjafsa med mig, sen kallade han mig fitta och då blev jag lite irriterad så han blev utslängd. Vilket var nice, alla vid det bordet hade tydligen velat att han skulle åka ut och jag fick honom att åka ut, så det var nice :)

Sen när krogen stängde så drog jag iväg ut i skogen. Kom hem typ vid 6 på morgonen. As nice. Hahaha, sov till 10. Var vaken till 14, somnade om och sov till 19. Underbart!! :D

Men när jag var hemma hos mamma så hittade jag cd-skivor med massa bilder från olika saker som hänt i mitt liv. Det var riktigt underbart att kolla igenom alla bilder, man fick sig några skratt och det var verkligen helt underbart med alla flashbacks :)

Så här kommer några bilder :)

 
bilden tagen under konfirmationslägret -05 jag var 14 :)


Även denna bild tagen under konfirmationen.


Bild tagen sommaren -06, 15 år. Hade inte blivit 16 än! (från Åland)


Jag till höger, tagen på väg till Åland sommaren -06 :)

Nu ska jag glo lite på tv sen ska jag nog sova så småning om. Är trött eftersom jag för första gången på länge steg upp jätte tidigt.. :P Jag var till husläkaren .. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0