blah blah blah

Nu sitter jag här och funderar igen. Iof har jag funderat väldigt mycket idag. Men jag kan ju inte direkt stänga av min hjärna och sluta fundera. :P
Egentligen vet jag inte längre vad jag funderar på, för tankarna bara snurrar och allt blir bara ett enda suddigt och grått moln. Ett moln som vill spricka upp och försvinna, men det kan de bara göra efter åskan. Men vad är vändpunkten? Hur många miljontals tankar till ska jag få in i min hjärna innan jag kan tänka klart igen? Eller kanske man ska försöka stänga av det ? Men jag har gjort det så många gånger förut och det har alltid slutat illa, så jag vet inte om jag ska göra det. Tror inte att jag vill göra det. Men där emot kanske jag ska sortera tankarna och behålla dom som är viktigast längst fram. Men hur vet jag vilka som är viktiga och inte? Egentligen är väl alla viktiga eftersom att dom finns där. Eller?

Min största tanke är ju givetvis hur jag ska få igenom att få flytta till Skövde och gå den där utbildningen. För det är verkligen något jag vill. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få komma iväg!

Min näst största tanke är kärleken. Varför ska den vara så komplicerad? Varför kan det inte vara enkelt och fint? "det blir vad man gör det till". Ja, jo visst. Men det krävs två för att dansa och just nu är jag jävligt ensam :P Och hur kommer det sig att man faller för idioter och varför behåller man inte dom snälla killarna? Är man rädd för att det ska bli för bra? Eller vad är grejen liksom ? Jag tror att det kan vara så, jag är rädd för kärleken, för jag vet att jag har kommit ur balans så många gånger på grund av just kärleken. Kanske är det därför jag hållt mig singel så länge som jag gjort? Men jag vill ju ha någon bredvid mig, jag vill ha någon att skicka söta sms till. Jag vill ha någon jag kan ringa när som helst, vare sig jag är glad, ledsen eller arg. Bara veta att någon finns där. Hmm, aah men den dyker väl upp så småning om! Eller någon gång lär den ju dyka upp i alla fall. Just nu kan jag ändå inte tänka på kärlek, för nu är mitt största mål att plugga! Och då får jag inte bli distraherad av något!

Jag har vart sugen på att dra ut och gå hela dagen. Men jag har inte bestämt mig än om jag ska göra det. Klockan är snart halv tolv. Inte för att det stoppar mig. Men jag får se hur jag gör. Hoppas i alla fall att ni alla har det bra, för det har jag! :) Även om jag klättrar på väggarna för att jag är nervös över om av egen kraft kommer välja lätta eller svåra vägen :P

Men det var allt för nu.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0