Bloggar.

Jag är inte den som egentligen sitter och läser någon annans blogg, jag har heller inga förväntningar på att någon ska läsa min. Men jag har börja läsa två bloggar och det är Nemo's och Jockiboi's bloggar. (killarna från kungarna av tylösand) Jockibois är oftast rolig och helt störd.. Man blir så jävla glad av att läsa hans blogg och det är så kul att det finns människor som har haft en någolunda likadan uppväxt som en själv men ändå verkar vara så jävla positiv till allt! Och sen Nemo's blogg. Den där vackra människan med barnasinnet och världens humor.. Vilka jävla texter det kommer från honom. Idag läste jag ett inlägg i hans blogg som gjorde mig så fruktansvärt rörd. Inte bara för att han skrev så jävla bra, utan för att det var som att läsa om mig själv bara att han är 3 år äldre.

På tv när man får se killarna så verkar dom rätt tugga i sin attityd, det kanske dom är. Men om man följer deras bloggar, (speciellt nemo) så är det en helt annan sak. Jag kan liksom inte ens sätta ord på det. Jag sitter liksom med tårar i ögonen.

Nej jag kan allvarligt bara säga att tv gör bilden av dom så orättvis! Dom är två killar som jag lugnt skulle kunna vara polare med, dom verkar ha skön attityd och jävligt rolig humor. Samtidigt som dom verkar vara lika skruvade som mig. Men även att dom har vart med om saker som jag också kan känna igen i mitt egna liv.

Jag finner inga ord.

Kanske kommer ett inlägg senare igen, får se lite..

P&K Michi
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0