Hejsan hoppsan, nu var det ett tag sen.

Hmm, ja nu var det ju någon dag sen jag skrev..

I lördags var jag med Josefine och hennes kärlek Johanna i Täby och shoppade lite, jag hittade en jätte cool klänning på Gina som verkligen var mig :P Så den var jag bara tvungen att köpa. Sen åkte jag hem till mamma och tittade på deras nya hus, eller lägenhet, eller radhus, eller vad man ska kalla det. Jätte fint var det i alla fall. Sen på kvällen skulle jag ta tåget hem, men missade det med 1 minut för att jag inte orka springa. Så då satt jag och väntade på bussen, skulle ha väntat i 20 min. Men sen kom det två fyllon och mamma tyckte att jag skulle följa med tillbaka. Så jag sov över hos mamma för första gången sen jag flyttade. Sov i Nadjas rum och det var faktiskt riktigt trevligt. Jag gillar att jag och Nadja kommer bättre överens med varandra. Det är riktigt kul faktiskt.

På söndagmorgon blev jag väckt av en liten prinsessa, min 4 åriga lillesyster Linnea <3 Hon smög in i rummet och sa "Mimmii" med ett stort fnitter.. :) Så då var det bara att klä på sig och gå och äta frukost. Klockan var 8, riktigt härligt att gå upp tidigt :P Haha! Sen åkte jag mamma och Nathalie till Väsby för att ta pendeln till Älvsjö för att gå på sthlms mässan (underbara barn & hus och villa) på underbara barn mässan så skaffade jag mig 2 låtsas barn för att få ihop lite saker till Alice och Linnea :) Sen efter mässan bar det iväg hem till mor igen. Jag skulle äta middag där och sen åka hem. Och under middagen berättade min 2 åriga syster Alice en jätte hemsk historia. Hon har väldigt vild fantasi och har alltid inlevelse i det hon berättar. Gick lite så här:

Alice snyftar och mamma fråga vad det var.
Alice: Min lillebror är död.
Mamma: Har du en lillebror?
Alice: Mm
Mamma: Vad heter han då?
Alice: Susanne
Mamma: Ahaa.
Alice: Han blev upp äten av hajar.
Nadja: Hur gammal var han?
Alice: 5 år.
Nadja: Men du blir så ledsen så vi pratar om något roligare.
Alice: Han blev räddad av en apa och blev glad.

Så jävla underbar unge!! KÄRLEK till henne!!! :)<3

Slutligen, denna dag. Idag har jag och Josefine röjt på vinden. Sen bar vi upp min säng dit för att jag skulle få en ny större säng. Så nu har jag en 160 säng och är verkligen JÄTTE glad över den! :D Hahaha, har knappt velat stiga ur den ikväll.. :P Hmm, sen har jag klippt mig också. Eller mer toppat håret. Är inte nöjd, men det är jag aldrig xD Blir det om en vecka eller två när det inte ser nyklippt ut längre.. :)

Men men, nu ska jag prata lite med Johan, sen ska jag glo på Weeds, sen sova i min underbara säääng!! :D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa o Co

Hahahaha... japp Susanne, min lillebror som blev uppäten av hajar men räddad av en apa och blev glad igen :) Den du!!



Kram

2010-10-13 @ 15:06:50
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :):)



Kram.

2010-10-13 @ 17:01:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0