IDOLERNA!! x2

Ja i förra inlägget skrev jag ju vad jag tyckte om alla ikväll. I det här ska jag skriva vad jag tycker om den personen som åker ut. Men medans jag skriver det här har ingen åkt ut. Än så länge är det bara snabb genomgång av alla. Och Olle och Jay var helt klart mina favoriter ikväll. Men sen jag ju lite av förälskad i dom två. Tänk att sitta på en strand, solnedgång. En sommar dag. En kall cider i handen och Olle med sin gitarr brevid. Kan det bli bättre? Gud vad mysigt det skulle vara.

Eller lyssna på Jay's sång en hel kväll skulle också vara underbart. Nej det är mina favorit killar!!

Nu sjunger har seal eller vad han nu heter. undrar riktigt vad som hänt med honom. Om det är bränskada eller något, ser lite smått läskigt ut. Han är tydligen vänsterhänt också :P

Nej men nu blir jag irriterad. Dom börjar berätta vilka tre som sitter säkert. (Minnah, Daniel och Andreas) Bra att ni gick vidare!!! Sen ska han berätta 1 som sitter säkert. Då skojar jag och säger "det får ni veta efter reklamen" och så stämmer det!! Usch för tv4 och deras reklam avbrott!

Elin, Linnea och Jay sitter säkert det är vi glada för!!! :D

Linda den lilla jäveln hänger löst!!! YEAH!

Olle är säker!!! Min lilla hjärtegullplutt! :) Även Geir är säker! :)

Sassa hänger också löst. vilket betyder att hon med munnen (Alice) sitter säkert.

Nu tror jag faktiskt att Sassa åker. Men för mig spelar det ingen roll vem som åker, för mina hjärtan är ju kvar :D
Måste säga att Linda lät sämre nu andra gången hon sjöng och att Sassa faktiskt sjöng bättre den här gången. Men aah, det återstår inte många minuter kvar innan vi får veta vem som åker.

Sassa är ute, det var synd med tanke på att jag faktiskt gilla henne mer än Linda. Men aah då får Linda lov att åka nästa vecka.. :P Hahah

Men i alla fall. Imorgon ska jag till Täby centrum. Får se om jag hittar något snyggt att köpa :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0