Jag säger bara, blää!

Idag är jag riktigt förbannat trött.. Går liksom inte ens att beskriva hur trött jag är. Jag har sovit bra i natt, men gårdagen dödade mig!

Det började med att jag och Josse försovde oss, eller aah. Inte bara jag och Josse. Pata och Richard hade också gjort det. Så jag och Josse gjorde oss i ordning på 20 minuter och drog sen iväg till macken där Pata och Richard hämtade upp oss. Sen åkte vi till bällsta och hämtade upp Maffe, sen till ekskogen för att plocka upp Max. Sen bar det av till kapällskär i 140 km/h! Vi höll precis på att missa båten till Åland med kom med på den. Jag var så trött så jag höll på somna mellan varven och emellan åt så satt jag bara och skratta. Jag och Josse var med i en musiktävling i baren. Men vi lämnade aldrig i våra lappar så vi kunde inte vinna.. Alla drack utom jag och Max. Jag drack inte pga förra helgen och Max drack inte för att det var han som fick köra.

Jag åkte fram och tillbaka till Åland på en och samma dag.. Det är första gången i världshistorien som jag gjort det. Och förmodligen den sista!!

Men i alla fall. 17 lådor öl och en jävla massa sprit köpte alla tillsammans.. Bilen blev jävligt baktung och när vi åkte iväg med bilen kändes det som att vi fortfarande var på båten.

Vi åkte hem till Pata och Richard där det spårade för dom flesta, det kom dit ännu mer folk och jag var nu den enda nyktra! Det var öl i hela trappan, det var burkar överallt. Det var öl på hallmattan det var öl i både richards och patas rum, det var stopp i toan. KAOS!! Jag kollade klockan och insåg att om 20 minuter skulle deras föräldrar komma hem. Jag skickade iväg alla där ifrån och började städa. När föräldrarna kom var det bara jag, Josse och Pata kvar. Allt var till fixat utom toan, så vi fick förklara varför det var som det var.

Sen bar det iväg mot Vallentuna, då gick jag och Josse hem till mig för att hon skulle hämta sina saker. Sen ner till centrum igen för att möta upp Pata, Sanna, Ida, Carro och Richard.. Vi tog bussen hem till Josse och dom fortsatte festa där. Nu stod det sing star på schemat. Jag var fortfarande nykter och sjöng på! Jag tog mig 1 grogg, sen fick jag en av Sanna som jag inte drack upp. Sen fick Josse migrän och då skickade jag ut alla där ifrån.

Jag kan säga en sak med stor säkerhet.. Jag tänker ALDRIG någonsin mer i hela mitt jävla liv vara ensam nykter med massa fulla människor! Jag tar seriöst hellre livet av mig :P

Puss och kram Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0