Nu blev jag..

.. Glad!! Läste just en kommentar som jag fått i mitt inlägg "I want my own lovestory". Och jag kan hälsa dig att en bok är på G. Går väldigt segt att skriva den bara. Jag har fått skrivkramp som tusan och vet liksom inte hur jag ska gå vidare.

Min mamma har länge vart på mig att jag borde göra något av min talang att skriva. Gå en författar linje eller något liknande. Och jag har också vart inne på det. Men man ska ju orka lyfta röven och göra det också. Haha ibland så är jag så fruktasvärt lat. Men det får det nog bli ändring på!!

Men du ska i alla fall veta att jag blev väldigt glad över din kommentar! :)


Idag har jag uppdaterat min blogg ovanligt mycket. Det känns väldigt kul på ett sätt men ändå konstigt hehe, för som sagt va har min blogg vart en ångest blogg, men jag ska försöka hålla den levandes vilket humör jag än är på. Och just nu har jag vart på väldigt bra humör. Det är ovanligt med tanke på årstiden.

Åh, jag har glömt att berätta en sak. Idag när jag kom hem från Bubblan, så städade jag mitt rum.. Alltså SAAAY WHAAAT var typ den första jag själv tänkte när jag just skrev det där. Och när jag berättade för Marie (min fostermamma) att jag städat mitt rum. Alltså mitt rum har vart städat i 2 månader.. Jag är där och plockar hela tiden. Mina mjukisbyxor går jag väldigt sällan ut med. Jag har blivit en annan människa. Kanske för att jag har tappat 2 av mina 4 hjärnor. Har inte lika mycket att tänka på, mindre ångest. En lyckligare människa? Måste fan vara det! :)

Hmm, jag ska översätta en SKIT bra låt. Det är jävligt töntig.. Men ska översätta den så kommer den in på min blogg så småning om!! :)

Och alla ni som gillar min blogg.. Jag gillar er också:) Jag gillar ALLA som läser min blogg :D

Puss och kram Michilicious!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0