Vidga vyerna eller stanna säkert?

I natt satt jag och pratade med en polare på msn. Han hade hittat en utbildning där man blir plattsättare. Som några vet så hade jag en VÄLDIGT kort lärlingsplats hos J-P som plattsättare. Det var typ något av det roligaste jag gjort i HELA MITT liv. Fine, jag är inte 20 än. Men jag har vart med om MYCKET!

Men i alla fall. Jag var in på deras hemsida och läste om utbildningen, verkade hur kul som helst. Hela natten har jag nu legat och grubblat om jag ska gå den eller inte. VARFÖR INTE? Tänker kanske många.. Hmm svaret är: DET LIGGER I SKÖVDE!! Det blir alltså en jävla bra bit bort och visst utbildningen är inte ens ett år. Men sen då, efter? Ifall jag mister min boendeplats hos Marie, vad gör jag då?

Jag vill verkligen det här, det bara bubblar i hela min kropp och jag får ett stort smile på läpparna när jag tänker på det. Så vågar man vidga sina vyer, eller ska man stanna hemma och fortsätta vara ingenting?

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0