We can't back down!!

Nej, jag kommer inte backa. Ingen chans.. Det är klart, lyckan strömmar genom kroppen. Jag får söka till skolan i Skövde.. Mamma sa "sök nu, innan dom ångrar sig" tro mig.. Det första jag ska göra imorgon är att posta min ansökan!! Det bara bubblar i hela kroppen, av lyckan. Äntligen en chans till att testa klara mig själv, samtidigt få en utbildning. En utbildning jag vill ha! Men, jag är inte antagen än. Men dagen jag får svaret. Och om det är ett ja.. Då lär jag vara lyckligare än någonsin!! Då packar jag väskorna och drar till Skövde! Kommer iof vara hemma på helgerna typ.. Men ändå.. UNDERBART!

Men det betyder även att det finns en hel del saker jag måste ta tag i innan.. Jag måste få ur mig vissa saker till vissa personer.. Innan jag flyttar.. Jag måste ha vissa saker klara. Veta, inte vara osäker. Inget kommer stoppa mig från att åka, men jag vill veta! Jag måste få veta!

Lyckan är så sjuk egentligen. Vilker power den ger till en, just nu känns det som att jag skulle kunna gå ut och springa.. Bara springa och springa ännu lite mer! Jag brukar säga att när jag har har ångest så vill jag ut och springa, tills benen viker sig av smärta.. Just nu vill jag ut och springa, hoppa runt. Skrika av glädje.. Jag kan liksom inte ens förklara känslan. Det är jätte jobbigt.. Det enda som verkligen skulle kunna stoppa mig i min glädje nu är att jag inte skulle komma in i skolan! Det skulle vara ett enormt bakslag. Men just nu tänker jag leva i min lycka.. Inte ens vissa ord från en viss person kan skada mig, ingen kan få ner mig just nu. Mitt glädjerus är helt otroligt. Och det kommer jag leva på ett tag. Det finns bara två saker som skulle få det att bli BÄTTRE, att en person säger att han är intresserad av mig och att jag kommer in i skolan.. :)


Idag har jag i alla fall städat lägenheten.. Har satt nya mattan på plats i vardagsrummet och nu är mitt rum städat och fint igen. Och 6 dagar fyller jag år och om 12 dagar är min fest. Jag ska klä ut mig till docka.. Ingen söt sådan. Men docka ska jag vara i alla fall.. :)

Hmm aah, det var allt för nu :D:D:D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0