Dömd att bli bedömd!!

Vissa saker här i livet kommer jag förmodligen aldrig förstå mig på! Att man kan sitta och snacka med personer, som är roliga, och får en att skratta fast man egentligen inte skulle orka det. Sen när dom väl får veta lite mer om en inte vill prata mer. Varför dömer folk en innan dom vet mer fakta? Det kan verkligen göra mig illa.

Jag har inte vart på jobb den här veckan. Och det är för att jag inte har orkat helt enkelt. Då är folk på mig och säger, varför är du inte på jobbet? Du ska inte ligga och sova nu! Och liknande. VAD FAN HAR NI MED DET ATT GÖRA?? Jag går till jobbet när jag orkar. Ni vet inte vilken deal jag har och inte har. Så lägg er inte i..

Jag har sagt det många gånger. Och säger det än en gång. Ibland önskar jag att jag var som alla andra. Att det inte var något speciellt med mig. Att det inte fanns något att döma!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0