:)

Idag är det faktiskt en ganska bra dag. :) Dels för att jag har fått tillbaka min roliga fantasi, för att jag har underbara människor runt om kring mig som stöttar, även om vissa inte är speciellt nära. Och för att det finns patetiska människor att gotta sig i :D

Hahah aah, min roliga fantasi är alltså tillbaka. Idag har jag suttit och diskuterat om att ta över världen med min mor och Sebbe, mamma gillar inte idén med tanke på att hennes 7e barn ska ta över världen.. Hallå mamma, jag tyker det räcker med barn nu :) Och sen gillade hon inte att vi skulle råna en bank.. Men om jag äger världen så rånar jag ju egentligen bara mig själv :) Haha men ska ju givetvis inte råna någon bank på riktigt :P

Jag har riktigt underbara personer runt om kring mig. Vissa kanske inte så jätte nära, men inte allt för långt bort heller. Ni vet vilka ni är mina underbara hjärtan :)

Sen dessa patetiska människor.. Var ska man börja? Hahahah förvuxna fjortisar, möss i elefantkroppar eller personer som absolut inte har någon koll på sig själv.. Bra jävla fråga. xD


På tal om helt andra saker. Det är nu lite över ett år sen jag flyttade till Marie, ett år och 2 månader typ.. Och det är otroligt att vissa personer aldrig lär sig om mig. Hahah eller att jag får skulden för att Marie ville att jag skulle flytta in, eller att jag kanske bor här av en anledning.. Väldigt intressant, jag ska respektera andra, men får inte lika mycket respekt tillbaka.. MYCKET intressant.. :) Men men..

Tror det var allt för nu, vem vet.. Kanske skriver snart igen :P
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0