Intressant!

Hmm, klockan är snart 13.00 och jag är nyvaken.. Håller på vända på dygnet.. Inte allt för bra, men kan vända tillbaka det om jag vill. Och just nu vill jag inte det. Trivs ganska bra som nattmänniska förtillfället.. :)

Idag ska jag klippa Sebbe, det kommer bli minst sagt intressant.. Jag har inte klippt en kille sen jag jobbade på salon locky, och det är 2 år sen.. Men det kommer nog tillbaka i fingrarna hur man ska göra så fort jag är där och fixar i hans hår :)

Sen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer..

Idag börjar ju slut auditions i IDOL, så det lär man ju se på. Sen har jag och Marie 3 avsnitt kvar av true blood säsong 3, så dom lär vi väl typ se också. Sen är det fredag, så vill man kan man festa :P Sen har jag ju alltid mitt älskade ghost whisperer :D Men men, vi får se vad som händer. Om någon har lust att träffas så är det bara att höra av sig :)

Puss och kram
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0