Mjo så kan det vara!

Okej, först och främst måste jag säga att jag är sjukt jävla lycklig över att mina 3 favoriter i IDOL är vidare i kvalet!! Två av dom bryr jag mig mer om än den tredje.. Men ändå. Det är dom bästa typ. Jay, Jimmy och Sassa!! Så jävla underbara..
Jag är seriöst förälskad i Jay, så jävla snygg och så jävla underbar röst!! SMÄÄÄLTER! hahahaha

Sen är jag jätte lycklig över att mitt liv rullar på så jävla bra! Alltså jag tog tag i att säga några saker till en person och det var som att en jävla klippa lossnade från mitt bröst, HEEELT underbart!!

Jag har snart vart rökfri i 3 månader, det om något är coolt! Jag är så jävla TUUUNG som klara det utan hjälpmedel :D Det var bara att bestämma sig .. :) Så i helgen ska jag få en present av Marie för att jag vart så duktig!! :D

Sen finns det ju en person i mitt liv som lovar lite mer än vad personen klarar av. Och jag vet att den personen och alla andra vet vem det är jag pratar om. Men till skillnad från alla andra gånger så bryr jag mig inte så mycket, för jag visste att det bara var snack. Jag visste att den personen inte skulle ställa upp, finnas där och höra av sig. Så det fanns inget att bli besviken på.. Jag var redan inställd på att personen inte skulle klara det slutliga testet..

Jag har underbara vänner som finns där för mig! Och det är verkligen en helt otrolig känsla!! Jag älskar er!!
Speciellt dig Josefine Strömberg! Du är en otrolig människa och jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Så mycket vi umgåtts nu har vi inte gjort någon gång från tiden vi lärde känna varandra. Utan att bråka. Och det är helt otroligt, för det har ju aldrig hänt förut. Men som du sa i telefon, vi har mognat. Och det är nog det som spelar roll! Jag älskar dig och jag vet att du älskar mig. Och jag vet att jag aldrig kommer släppa taget om dig!

Sen har jag även lärt mig att killar är patetiska!! ÄNTLIGEN! Hahaha alltså aah. Somliga vägrar ge sig när man ber dom om det, en diskution om vin.. Det är ju moget att det ska sluta med bråk? Nej inte direkt.. :P
Killar som aldrig vågar säga emot och sen gör sig själva till offer? Hahahaha så jävla illa.. :P Ser ut som en ganska farlig kille, men är lika ofarlig och feg som en 2 åring.. :P Visst det är bra att vara ofarlig.. Men att inte kunna säga emot om något, inte våga göra det man vill bara för att någon kan säga emot.. Det är fett illa!
Killar som säger att dom älskar en, men helt plötsligt glömmer en och går tillbaka till sitt ex. Hmm hoppas du inte utnyttjar henne för att komma över mig.. För det är fan illa, jag skiter i att du tar tillbaka henne, men om du gör det för att glömma någon annan så är det bara idiotiskt!

Som sagt va.. Killar är väldigt speciella.. Det måste som sagt va vara något fel på XY-kromosomen .. :P

Imorgon är det kalas för Sebbe och Alex som fyllt år i veckan. Kommer förmodligen vara hemma hos Alex. Alltså POOLPARTY!! :D Hahha kommer bli så nice nice nice :D

Aah, jag tror det var allt för nu.

Puss och kram <3
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0