Dagen som gått..

Idag har jag och Roine varit hemma hos hans mamma&co. Har vart mycket trevligt, massa skrattat och annat roligt. Roliga historier från när dom var små, till exempel hur deras pappa hade "dödat" tomten, när Roines brorsor hade hittat tomtedräkten i källaren! Hahaha xD

Nej men det var som sagt va riktigt trevligt.

Roine har ju fått för sig att vara vaken hela nätterna och gå och lägga sen på morgonen eller eftermiddagen, vad han ny tycker känns bäst.. Så imorse när han sov och jag var riktigt rastlös så gick jag runt och städade lite. Så, aah.. Inte lite stökigt och all disk är borta! :)

Nu är jag och Roine i alla fall officiellt tillsammans, så 26/4 blir ju ett datum att minnas :)

Men men, har egentligen inte så mycket mer att säga. Allt rullar på :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0