De finns inga ooooord!! :D

Ja, som sagt va har jag vart borta nu i några dagar, har vart i Trosa hos Roine, mycket mysigt har det vart! :)

Idag när jag kom hem så sa Marie "du har fått ett brev från skolan".. Jag släpper väskan och alltihopa, springer in i rummet, öppnar brevet och skriker!! AAAAAAAH JAG KOM IIIIIN!!! :D:D:D:D Åååh shit, det är lycka på högsta nivå nu!! :D

Sååååååå, jag kommer få börja i maj! :D Alltså shiiit jag är så jävla glad :D Det finns seriöst inga ord för hur lycklig jag är :D

Nu gäller det bara att skicka in svarspappret, ringa och kolla så jag får en studentlägenhet.. Och shiiiit, sen börjar det :D AAAAH HAPPY FAAACE!! :D:D:D

Såååå, äntligen ska jag få bli plattsättare och den här gången ska jag faaan lyckas med min utbildning! :D:D

Nej, nu måste jag fortsätta hoppa och studsa som ett barn på julafton.. Sen ska jag attakera Roine också som följde med upp hit :D:D

PUUUUUSS OCH KRAM ALLAAAA!! :D

Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Malin

GRATTTTTIIIIISS

2011-04-01 @ 20:19:27
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Sååååå underbart!! Grattis mitt hjärta <3

2011-04-01 @ 21:43:26


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0